|
|
Mtorolite generated a random number between
4 and 12 ...
6!
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:10 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Tangaroa (being recerted with me added as co-owner) url of teepee: (first Soq, doesn't have a teepee yet) Strength: % Courage: % Speed: % Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
8!
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:11 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Tangaroa (being recerted with me added as co-owner) url of teepee: (first Soq, doesn't have a teepee yet) Strength: 6 % Courage: % Speed: % Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
9!
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:12 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Tangaroa (being recerted with me added as co-owner) url of teepee: (first Soq, doesn't have a teepee yet) Strength: 6 % Courage: 8 % Speed: % Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
4!
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:13 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Tangaroa (being recerted with me added as co-owner) url of teepee: (first Soq, doesn't have a teepee yet) Strength: 6 % Courage: 8 % Speed: 9 % Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:14 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Tangaroa (being recerted with me added as co-owner) url of teepee: (first Soq, doesn't have a teepee yet) Strength: 6 % Courage: 8 % Speed: 9% Intelligence: 4% Luck: % Stamina: % Derp Derp forgot to roll
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
12!
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:16 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Tangaroa (being recerted with me added as co-owner) url of teepee: (first Soq, doesn't have a teepee yet) Strength: 6 % Courage: 8 % Speed: 9% Intelligence: 4% Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:17 pm
omfg I can't beleive I did it again.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
7!
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:18 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Tangaroa (being recerted with me added as co-owner) url of teepee: (first Soq, doesn't have a teepee yet) Strength: 6 % Courage: 8 % Speed: 9% Intelligence: 4% Luck: 12 % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Le Saucy generated a random number between
4 and 12 ...
6!
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:45 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Makiyaurl of teepee: (Don't have teepee yet, rolling to start my teepee) Strength: % Courage: % Speed: % Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
10!
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:46 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Makiyaurl of teepee: (Don't have teepee yet, rolling to start my teepee) Strength: 6% Courage: % Speed: % Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
5!
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:47 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Makiyaurl of teepee: (Don't have teepee yet, rolling to start my teepee) Strength: 6% Courage: 10% Speed: % Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
9!
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:48 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Makiyaurl of teepee: (Don't have teepee yet, rolling to start my teepee) Strength: 6% Courage: 10% Speed: 5% Intelligence: % Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
7!
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:49 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Makiyaurl of teepee: (Don't have teepee yet, rolling to start my teepee) Strength: 6% Courage: 10% Speed: 5% Intelligence: 9% Luck: % Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 and 12 ...
12!
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:51 pm
Stat Rolling! Name and url of pet: Makiyaurl of teepee: (Don't have teepee yet, rolling to start my teepee) Strength: 6% Courage: 10% Speed: 5% Intelligence: 9% Luck: 7% Stamina: %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2011 10:53 pm
Name and url of pet: Makiyaurl of teepee: (Don't have teepee yet, rolling to start my teepee) Strength: 6% Courage: 10% Speed: 5% Intelligence: 9% Luck: 7% Stamina: 12% (: Makiya will use her courage, intelligence, and stamina to help her in life. <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|